Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

Hemma!

Publicerad 2008-03-28 18:28:19 i Allmänt,

Jag är hemma nu. Det är skönt och jag mår bättre än jag någonsin vågade hoppas.

Från sjukhuset gick jag till Ljungby vårmarknad där jag mötte Susse med mor och döttrar och fick lägga min packning i barnens vagn. Efter att ha sett vad marknaden hade att erbjuda och köpt lite konfekt gick jag till biblioteket och läste och inväntade Susse för hemfärd. Väl i Ryssby gick jag den sista biten från I-köp och är nu hemma och har det bra. Pernilla har kommit hem från jobbet och allt är väl.

Hälsningar i tillfrisknandets tecken
Oskar

Kommentarer

Postat av: Rebecka Svensäter

Publicerad 2008-03-28 18:42:15

Så skönt att du mår bättre nu Oskar och har fått komma hem. Har tänkt på dig en del under dessa dagar. Allt gott till er båda från Rebecka.

Postat av: Anne-Lina

Publicerad 2008-03-28 20:23:03

Va skönt att det känns så bra!
Förstår att det måste vara skönt att vara hemma igen! Håller tummarna för att allt fortsätter i ilfart i rätt riktning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela