Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

Pernilla ringde just...

Publicerad 2008-03-29 17:38:58 i Allmänt,

...hon försöker hitta ut ur Markaryd. Det ska nog gå bra. Jag är glad att hon inte är i Hässleholm, det hittar man inte ut ur hur man än försöker. Och det anser både hon och jag.

Nåväl, jag har varit hemma ett dygn nu. Och allt går över förväntan. Utom tröttheten, den är förväntad... Pernilla har varit borta hela dagen som ni såg, och jag har varit ensam hemma. Datat, ätit, sovit, rensat akvariefilter, datat, ätit, sovit - ja, sånt där viktigt som man bara måste göra.

Men snart kommer min älskade hem.

Oskar

PS
Kjell Josephson kom med blomma och pratade lite. Det gjorde mig glad.
DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela