Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

solig dag

Publicerad 2009-04-29 15:50:25 i Allmänt,

Ännu en dag med strålande sol. Sånt är mys. Ann och jag och Sussie på expen idag. Har fixat en hel del, bokföring och annat, känns fint. En del kvar är det ju också men man hinner det man hinner. David bjöd på eftermiddagsfika - supermums med kakor och grejor. Sussie och jag delade systerligt på en muffins och en biskvi för vi kunde inte bestämma vem som skulle ha vilken. Nu fick vi smaka på båda. Gott!
Har idag tryckt 80 bröllopsfesthäften till Jennie och Mats. Inte för att jag känner dem - men jag har tryckt deras fina sångochplaceringshäften. Susse och Ch känner dem och det är därför som jag fått uppgiften att trycka häftena. Jättefina - om jag får ha en åsikt! Snart ska jag masa mig till busshållplatsen för att åka hem i värmen. Hoppas det är en buss med AC. Annars blir det varmt.

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela