Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

31 mars 2002 - del 2

Publicerad 2009-03-31 22:06:29 i Allmänt,

En av de största dagarna i mitt liv var den dagen jag förlovade mig med Pernilla. Och nu älskar jag henne mer än någonsin. Det blir bara bättre för var dag som går.

En av de roligaste dagarna var 1 april 2002, då vi tillkännagav det hela för väl valda vänner och arbetskamrater - och hälften inte trodde på det. Funderar på varför?

Jag är lycklig den dag som i dag är. Och har tänkt vara det i många år till!

/O

Kommentarer

Postat av: m/s

Publicerad 2009-04-01 20:48:19

Jag förstår att du är lycklig och väldigt glad för Pernilla. Jag är också väldigt glad för henne ska du veta. Hon är en pärla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela