Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

Födelsedag

Publicerad 2012-06-30 15:17:17 i Allmänt,

I går fyllde jag år. Så är det bara. Man blir äldre för var dag som går, men det uppmärksammas speciellt en gång om året.

Jag tillhör de människor - ett utdöende släkte? - som gillar att fira min egen födelsedag. Närmsta släkten kommer på besök, man får äta god mat och man blir ompysslad. Och får paket. Jag är barnsligt förtjust i födelsedagspresenter. Det får man ju inte heller vara. Dessutom fick jag hur många gratulationer som helst via facebook och telefon. Härligt att folk som jag gillar gillar mig!

Men bäst av allt är att få frukost på sängen med sin älskade fru sittandes på sängkanten. När hon fyller år är det omvänt, och jag gillar det lika mycket.

Nu är det ett år till jag fyller år igen, men jag lever bra länge på denna födelsedagen. Tack för all uppvaktning!

/Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela