Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

Tisdag i slutet av maj

Publicerad 2012-05-29 17:55:25 i Allmänt,

Tisdag idag. Jag ägnade hela förmiddagen åt att lösa andras problem. Tog ända till efter lunch innan jag kom till min egen hög. Men det gick bra det också, ganska lugnt för mig och då funkar det ju. Oskar var i Agunnaryd och spelade på begravning - kan man ha prinsessdop en tisdag så kan man ha begravning en tisdag, även om det inte är den vanligaste veckodagen för den typen av kyrkliga handlingar. Barnkören har haft terminsavslutning med glassfest och sommarsånger, snart är det verkligen juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela