Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

arbetspremiär och finbesök

Publicerad 2013-07-30 21:34:54 i Allmänt,

Idag har jag börjat jobba! Spännande att efter fem veckors semester i vad som känns som sol och värme så regnar det första arbetsdagen. Inte mig emot - även om jag vet att det finns de som just börjat ledigheten och som längtar efter mer sol. I alla fall har jag idag sorterat oändliga mängder post och satt in det mesta i rätt pärm. Att bearbeta alla grejor får vänta till en annan dag.
Oskar har haft ledig dag och tillbringat en del av den på Tågcentralen med Martin, Anne-Lina, Adrian och Carolina. Efteråt fick jag äran att vara med när det blev dags för middag i trevligt sällskap. Så jättekul att ni kom! Kom snart igen!
 
/Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela