Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

grattis till mitt körkort!

Publicerad 2013-09-29 10:19:00 i Allmänt,

Idag fyller mitt körkort år. Alltså för X antal år sedan så klarade jag uppkörningen. Jag var 18 år och några månader. Minns jag rätt så var det en lika solig dag som den här verkar bli. Vet inte om jag har kvar det allra första körkortet någonstans men jag minns känslan när han som skulle kontrollera uppkörningen satt i passargerarsätet och pillade på MITT körkort. På den tiden behövde man inte vänta utan man fick det riktiga körkortet samma dag.
 
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela