Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

besök

Publicerad 2008-08-30 20:41:38 i Allmänt,

Idag har vi haft besök av min kära svärmor. Hon och Oskar ledde tillsammans körskola i församlingshemmet. Vi sjöng och sjöng och andades och funderade på vilka muskler man sjunger med och stämövade och sjöng lite till. Nyttigt. Jag lär ha träningsvärk i magmusklerna i morgon. Men många skratt, mycket sång, god mat och gott fika.
Eftermiddagen innehöll en stunds paus på hemmaplan. Oskar och Monika övade hennes solosånger och jag kollade Finnkampen på tv. Sen på kvällen skulle vi sjunga upp de sånger vi lärt oss under dagen. Det gick med varierande resultat. Proffset Monika sjöng dock sina sånger lysande. Eftersom ingen annan ville så fick jag leda aftonbönen i kyrkan och pålysa psalmerna - men det gick det med.

Nu ska jag gå ner och pussa på min man.
P

Kommentarer

Postat av: m/s

Publicerad 2008-08-30 21:24:32

Tack för en trevlig dag. Du höll en jättefin andakt Pernilla och Oskar spelade så bra. Ni kan vara mycket nöjda med dagen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela