Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

vårlig onsdag

Publicerad 2011-03-30 18:39:23 i Allmänt,

Finaste Malva firar sin elvamånadersdag med solsken och vår. Snödropparna växer så det knakar. Jag har mest pratat och planerat och utvärderat på jobbet idag men det ska ju också göras. Efter lunch kom Oskar och fixade lite som han lovat ordna och sen åkte han och jag en sväng till stan för att hämta mina nya glasögon och Oskars halslänk som varit på lagning. En sväng till Grand Samarkand hann vi också med. Nu är jag hemma och taggar för hockey. Oskar for till tågcentralen för en stund sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela