Pernilla & Oskar Janner

Stora och små nyheter från Hillsro

arbetsträning

Publicerad 2013-02-28 10:28:03 i Allmänt,

Idag arbetstränar Oskar efter sjukdomssnurren. En begravning på förmiddagen (hoppas han kom ihåg halstabletter så han inte hostar sönder begravningen) och en körövning på kvällskvisten. Det blir bra mjukstart, sen lugn fredag för hans del innan vi laddar för festligheterna.
Jag låter fortfarande väldigt hes och harklig men mår i övrigt prima. Lite hosta så klart - klockrent efter förkylning när det gäller mig. Flyttar papper, fixar papper, pratar med folk och sköter mitt jobb. Den där körövningen ikväll tänkte jag mig besöka men inte sjunga så mycket, rösten bär nog inte fullt ut till det. Man kan dock lära sig mycket genom att bara höra sångerna.
 
Pernilla

Kommentarer

Postat av: syster yster

Publicerad 2013-02-28 16:18:34

Hoppas ni blir pigga snart.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Oskar och Pernilla

Vi är två galningar som bloggar om allt och intet. Vi vill gärna få kommentarer, men inte spam.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela